OwnSkin logo

 

Anonymous Identity
YiNGraWrzZ
  
100+   
 Last Login:6 years ago

My latest feeling

add me on WeChat my id .. daniel_visualkei - (7 years ago)
Comment (2)

Cuming soon
YiNGraWrzZ Friends - Search
My Photos
You need to sign in first before view photo of your friend!
YiNGraWrzZ Wall - Post Wall

 Jpopteen  (6 years ago) 

 Ying ui ying behabuk sudah page ko ni

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Owh..Tua setaun ying dri ai ling..Excen 19, 20lah umur ying =p Bkn kumis itu, misai.. Sebab aku tua sudah bah yatah. Hahaha Eh nda lah~ hahaha...

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Owh manalah aku tau hahaha hp ku N70 LOL Taun brapa? Owh..Ai ling 9 nov 1993

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Bila birthday? We chat? Apa tu? :s

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Ying umur berapa?

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Hahaha Eh jahat =p

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Hahaha teka lah brapa? Ai Ling keja tpi behenti dah.Ying keja?

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Mcm biasa, kbr baik. Ying apa kbr?hehe ne mum2 lah ne mum2 subuh lapar..hahaha.Ying dah mum2?

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Owh.. Hi,Ying! (^_^) Hehe Namaku Ai Ling. fb, AiLing MichaelSoo

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Eh, sapa nama ko ni?Hahaha lupa tanya. Ada fb?

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Hahahahaha! ko ne ada2 shja bah! Hahahaha =p

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Hahaha Nda ada budget aa bwat k sana makan angin..Nanti lah lau da budget g sana lah aku Eh awu aa Kalau aku datang sana main tembak2 hujung2 ...

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Ahahaha =D LOL Pandai bah..Eh, bhasa brunei sama sabah ndak jauh bah, kan sama jak Owh~ siring2 japankorea~ jauhnya berbatu =p Hahaha

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Eh?? (O_O) Aku pikir ko olang korea hahahaha atau olang japan Ahahaha rupanya olang sabah. XD So pandai ckp malayu ni aa Tinggal mana? Kk?

 Jpopteen  (8 years ago) 

 Eh?? (O_O) Aku pikir ko olang korea hahahaha atau olang japan Ahahaha rupanya olang sabah. XD So pandai ckp malayu ni aa Tinggal mana? Kk?


View all
Visitors Footprint

  • < 3
    years

  • < 3
    years

  • < 4
    years

  • < 5
    years

  • < 5
    years

  • < 5
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  • < 6
    years

  •  

    Home | English
    Old OwnSkin Mobile
    Login
    Feedback/Help
    ©2009 http://m.ownskin.com