amir060  danh sách khách của bạn (136) Nhận xét

browse trang:< Trước 1 2 3 4 5 6 7 
RAMID80
13 years ago
Barikala be in sor'at!are dada 2re ham khosh migzare
RAMID80
13 years ago
surati ba khalaye ghavei are dada chand ruz ke manam fb dar shodam! Ramid Farhadi khoshhal misham addm koni
RAMID80
13 years ago
na...! in ghese sare deraz darad!
SeTaRe22
13 years ago
jesarat nakardam amir khan! avatoret ke khorake! backgroundet kolan ba male man yekiye man ke meshki nemibinam sorati zard inast
SeTaRe22
13 years ago
Slm.khobi?U mage pesar nisti pas chera profilet 2khtarunas taz eyne prof mane
NiliNilu
13 years ago
DandunAm malUme! taze prOfile u ham baNafshE
NiliNilu
13 years ago
Mesvak zadam! boro tU albUmam axamO bebin ta bavar kOni
RAMID80
13 years ago
are dada amir peygirsh bash,age ye ruz yeki biyad bege rangesh ghermez! on moqe taklif chiye!
ARR277
13 years ago
merc mam mizarunim...faqat madresehe ykam jervajremun karde k a pasesh bar miaam
ARR277
13 years ago
amir jun dadash chetori? che khabaraa? ☻
RAMID80
13 years ago
e!inja cheqad shabihe prfile mane
NiliNilu
13 years ago
E injAm banafshe
RAMID80
13 years ago
<=>
RAMID80
13 years ago
Bahbah agha amir eftekhar dadi! khoshhal shodam!
RAMID80
13 years ago
یک سخنران ایده جالبی را مطرح کرد می خواهم آنرا با شما در میان بگذارم...................ما دو نوع مواد غذایی داریم:۱_مواد غدایی جسمی:خوراکی ها،۲_موادغذایی ذهنی،اگر هر چیزی را بخورید ممکن است مریض شوید!اگر به هر چیزی فک کنید ممکن است افسرده شوید!...خوب چگونه می توان این رویه را تغییر داد؟۱_کتاب های توسعه فردی یا زندگینامه افرادی را که کارهای بزرگی انجام داده اند،مطالعه کنید.۲_به جای اینکه حالتان را با فکرهای منفی بد کنید،با افکار موفق و شاد به خودتان روحیه و الهام ببخشید.بعد از این صبحت ها او یک تمرین به ما داد:همه ایستادیم،و در حالیکه دست هایمان را بلند کرده بودیم با بلندترین صدای ممکن فریاد کشیدیم:خودم را فوق العاده خوب احساس می کنم.باید اعتراف کنم بعد از ۳یا۴ بار تکرار این جمله،فضایی قدرتمند و شورانگیزی بین شرکت کنندگان حاکم شد.ویلیام جمیز در جای نوشته است:بزرگترین کشف هم دوره های من این است که بشر می تواند با اصلاح ذهن خود زندگی اش را تغییر بدهد!...البته من با شما موافقم که نمی توانید در هر مکان و موقعیتی،با تمام وجود فریاد بکشید...ولی واقعأ هیچ جایی پیدا نمی شود؟نظرتان در مورد اتومبیلتان،آن هم در یک جای کم رفت و آمد،با در و پنجره های کاملأ بسته چیست؟خوب فکر کنید.بالاخره جایی را برای این تمرین پیدا می کنید!!!هیچ کس صدای شما را نخواهد شنید و تأثیر شگفت انگیز این تمرین را شما نیز مشاهده خواهید کرد.
avenger1371
13 years ago
Salam amir khobi ?
RAMID80
13 years ago
"راز زندگی" پسری هشت ساله به پیرمردی نزدیک شد,به چشمانش نگاه کرد و گفت:"می دانم که شما مردی بسیار خردمند هستید,می خواهم راز زندگی را بدانم"پیرمرد به پسربچه نگاه کرد و پاسخ داد:"من در دوران زندگی ام خیلی فکر کردم,این راز می تواند درچهار کلمه خلاصه شود." نخستین راز,فکر کردن است.تفکر درباره ارزش هایی که آرزو داری با آنها زندگی کنی. دومین راز ایمان داشتن است.ایمان به خودت بر مبنای تفکری که درباره ارزش های زندگی ات داشته ای. سومین راز,آرزو کردن است.آرزو درباره چیزهایی که می تواند باشد اما بر پایه ایمان به خودت و آرزوی که می خواهی با آنها زندگی کنی. چهارمین و آخرین راز,شهامت داشتن است.شهامت برای به واقعیت رساندن آرزوهایت بر مبنای ایمان به خودت و ارزش هایت. به این ترتیب "والت دیزنی"به آن پسر کوچک گفت:فکر کن ایمان داشته باش,آرزو کن و شهامت داشته باش. " اصول موفقیت" برای اینکه زندگی را واقعأ زندگی کنیم لازم است از ماهیت و جوهره وجودمان آگاه باشیم و آن را دریابیم.زندگی کردن هنگامی است که با توجه و تکیه بر استعدادهایتان به سوی خطر پذیری حرکت کنید و از احساس ترس,زیان و شکست احتمالی رویگردان باشید.زندگی کردن واقعی,شهامت,پشتکار,هدف,انرژی و قدرت می آفریند.طبیعتأ این نیروها وقتی ظاهر می شوند که هر روز در آیینه نگاه کنید و به خود بگوید:من واقعأ زندگی می کنم.
RAMID80
13 years ago
سراپا اگر زرد و پژمرده ایم،ولی دل به پاییز نسپرده ایم،چو گلدان خالی لب پنجره،پر از خاطرات ترک خورده ایم،اگر داغ دل بود،ما دیده ایم،اگر خون دل بود،ما خورده ایم،اگر دل دلیلست،آورده ایم،اگر داغ شرط است ما برده ایم،اگر دشنه دشمنان،گردنیم!،اگر خنجر دوستان،گورده ایم!گواهی بخواهید،اینک گواه:همین زخمهایی که نشمرده ایم!دلی سربلند و سری سر به زیر،از این دست عمری به سر برده ایم.
RAMID80
13 years ago
tnx 4 the add...
avenger1371
13 years ago
Salam amir khobi ?
browse trang:< Trước 1 2 3 4 5 6 7 
liên hệ với chúng tôi. | Blog | Translation | terms of use. | privacy policy.

沪ICP备06061508号
Copyright © 2006 OwnSkin.com.    
-
Cập nhật nội dung
Việc cập nhật nội dung có lỗi.